Blide Folk - en kreativ partner på kommunikasjon for Statens Vegvesen.
846
page-template-default,page,page-id-846,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Ikke stopp, kjør rett igjennom!

Statens vegvesen og Østfold bompengeselskap ønsket en opplysningskampanje med en utradisjonell stoppeffekt.

Et kampanjebudskap som førte til at trafikkflyten ble opprettholdt ved bomstasjonene i annleggsperioden, og som samtidig fikk trafikkantene på strekningen til å tegne Auto-Pass abbonement. Vi fikk også kommunikasjonsjobben rundt ned- leggelsen av de manuelle bomstasjonene på Svinesund, et par år senere.

Kunde:

Statens vegvesen
Østfold Bompengeselskap

Prosjekt:

Opplysning- og salgskampanje i Østfold/Akershus

Kanaler:

Trykk, avis, web/mobil, skiltdekor, kampanjeside og sosiale medier.

Besøk vår kunde på www.vegvesen.no

Facebook
Instagram